سهم من از دنیا...



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


you are my life

bos bos

سهم من از دنیا

صحبت چلچله ای است که شریک غم تنهاییم است

سهم من از دنیا

یک شب بارانی است که گواه دل شیداییم است

سهم من از دنیا

شعله شمعی است که خبر از دل لرزان دارد

سهم من از دنیا

کوچه باغی است که راهی به تماشای بهاران دارد

سهم من از دنیا

اوج یک پرواز است به بلندای رسیدن به نگاه خورشید

سهم من از دنیا

پیله پروانه است با تلاشی به رهایی با هزاران امید

سهم من از دنیا

 تک درختی است که در سایه آن چشم براه گل سوسن دارم

سهم من از دنیا

 خاطراتی است که از چشم نگارم دارم  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,ساعت19:30توسط aram | |